Kreativt kaos......

Jag har haft fint besök, av min söta systerdotter, med övernattning i två hela dagar. Det har varit två härliga dagar med mycket bus, lek, mys och pyssel!!!


Lilla L och jag målade.
Det hela började med att moster busade till det och målade en liten "plupp" på näsan......



jag vet inte inte riktigt vad som hände......men plötsligt hade vi färg lite överallt....



.......den övriga "ansikte o kroppsmålningen" var inte moster skyldig till. Det fixade lilla L alldeles själv!



.......sötnos!!!!!!



Det hela resulterade i en gemensam dusch och dessa söta små monster.
Och roligt det hade vi!!!!!


Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Titti

Fin fina bilder, på en fin fin tjej!

2010-07-21 @ 12:22:48
URL: http://tittilina.blogspot.com
Postat av: Hanna

TACK kära syster för att du lekte två hela dagar med vår lilla loppa. Hon har fortfarande färg i håret och har lekt mycket med sina monster. Så mycket att två har tappat sina ögon...plötsligt satt de på L:s näsa istället!

2010-07-21 @ 14:45:21
Postat av: Humlamamman

Hej!! Vilken grym blogg du har - hur fin som helst!! Jag känner din syster Hanna, så det är via henne som jag har hittat hit. Jag lär ju återkomma för att titta på alla fina bilder mm.

MVH Susanne i Åhus

2010-07-21 @ 19:36:27
URL: http://www.humlamamman.se
Postat av: Mia

Underbart!! =)



Kram!

2010-07-23 @ 23:27:49
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0