Hihi...."hip-hop".....

Det här med mitt bloggande går lite upp och ner beroende på ork och tid. Jag tycker att det är roligt att dela med mig av tankar och framför allt bilder/foton så jag ger inte upp. Min ambition är att försöka blogga ett inlägg om dagen, men just nu verkar det lite omöjligt. Men snart.....snart är terminen slut och det blir dax för lite ledighet och MER bloggande.

Visar "tredje temat" från fotosessionen med modellen Louise. Tror att vi kallade detta tema för "hip-hop".....hihi tokiga tanter. Ja, vi försökte göra det så "hip-hoppigt" som möjligt inomhus i mitt uterum. En mössa och jeans = klart!!!





Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Vilka helt underbara kort! Jag såg även de andra du hade tagit på henne och dom är fantastiska. Kram

2010-05-25 @ 19:54:41
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0