ljuset i tunneln.....

Har varit ute och lekt med min kamera och en snäll modell som ställer upp på mina galna fotoidéer.
Min tanke med dessa bilder var att modellen skulle bli underexponerad!

För min egen del börjar jag skönja "ljuset i tunneln". Det är inte många veckor kvar av vårterminnen och snart är det sommar och ledighet................
Men det kommer att kännas vemodigt och sorgligt att släppa mina underbara, söta tvåor.





Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: myamia

Coola bilder!!!

ja snart är terminen slut och nu ska man bara orka sista vägen... jag är så himla skoltrött och längtar till sommarlovet.. eller ja.. sommarjobb blir det för min del. men jag slipper skolstressen iaf :)

kram mya

2010-05-09 @ 09:24:56
URL: http://www.myamia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0