våren, var är du????

Enligt kalenderindelningen av året börjar våren den 1 mars.......hoho.....våren vart är du någonstans??????
Här i södra Sverige är vi nog lite bortskämda med majvädret som ibland kan bjuda på sommarväder och den efterlängtade våren har ju faktiskt hunnit bjuda på några soliga dagar......men nu är det verkligen ett bakslag. Snälla, snälla våren kom tillbaka till oss.....nu!!!!

Jag hade en familjefotografering inbokad idag, men vi bestämde oss för att ställa in den p.g.a. det trista vädret.....känns jättetråkig, men vi får ta den en annan dag :-)
Jag bjuder på en liten pärlhyacint istället, fotograferad i motljus.



Bild: Jag
Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0