Trött på vinter och kyla.......

Jag älskar att se vintervärlden genom min kamera och jag har massor av fina vinterbilder uppladdade på min dator som jag planerat att visa här på bloggen. Men nu har det bara tagit STOPP.......jag är så trött, så trött på vintern och dess förbenade kyla, så istället var jag tvungen att leta upp en liten sommarbild (åhhh, längtar till värmen, grönskan och färger).

Ps.  vinterbilderna kommer nog senare när jag tagit mig igenom min "minikris" :-)



Bild: Jenny Björk
Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller med....vill också ha sol och värme nuuu! Jag har inte ens några fina vinterbilder. Har varit totalt kass på att fota en period nu.



Kram!

2011-01-09 @ 18:00:33
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0