En bedårande liten brudnäbb....


Idag blir det fika, lek och bus med lilla systerdottern och kära systern. Så mysigt det ska bli!

Igår satt jag i princip hela dagen och bearbetade lördagens bröllopsbilder, och jag är lååångt ifrån färdig. Där är så många fina och det är svårt att välja vilka man ska visa upp. Här kommer i alla fall några till på den alldeles bedårande lilla brudnäbben. 

Ja, bara så ni vet, nu kommer det bli en massa bröllopsbilder här på bloggen framöver!







Bilder: Jenny Björk
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse


Kommentarer
Postat av: Titti

Bedårande var rätta ordet! Hon är helt ljuvlig!

Hälsa din bedårande lillasyster och bedårande systerdotter!

Kram på er

2011-06-23 @ 11:54:11
URL: http://tittilina.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jag säger det igen!!!! Vilka underbara bilder!!! Brudparet måste vara super nöjda med de fina bilder du har tagit!

2011-06-24 @ 00:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0