Årets första dag.....

Årets första dag ägnar jag åt att bara ta det lugn och reflektera över det som varit. Jag ser fram emot ett nytt år med nya utmaningar och möjligheter. Vad ska 2012 föra med sig för något nytt och spännande tro? Några viktiga händelser vet jag dock redan om och jag är så förväntansfull inför detta.

Idag är det grått och regnigt, men igår var det ett fantastiskt fotoväder. Jag var ute på utflykt med min kamera i det frostiga landskapet och tog en massa "vintriga" bilder.

God fortsättning på det nya året!



Bild: Jenny Björk
Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse


Kommentarer
Postat av: Linda Elm

vacker bild. härligt vintrig.



God fortsättning!

2012-01-01 @ 16:01:31
URL: http://lindaelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0